Praktijk
Uw afspraak
Wij behandelen uitsluitend na afspraak. Indien u uw afspraak niet kunt nakomen, dient u deze minimaal 24 uur van tevoren telefonisch, aan de balie of per mail af te zeggen, anders kunnen wij de voor u gereserveerde tijd in rekening brengen.
Wilt u een nieuwe afspraak maken? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij zijn bereikbaar onder nummer 0224-571771.
Pijnklachten
Wanneer u een pijnklacht heeft of er is iets mis aan uw beugel, wacht dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op.
Tijdens praktijkuren: Afhankelijk van het probleem zult u op korte termijn een afspraak krijgen of wordt er extra tijd gereserveerd bij de volgende afspraak. Meld het in elk geval altijd als er iets stuk is, zodat we tijd kunnen inplannen als we iets extra's moeten doen.
Buiten praktijkuren: In de avond en in het weekend: LUISTER HET ANTWOORDAPPARAAT ALTIJD TOT HET EINDE AF om de gegeven instructies op te volgen. Het noodnummer is alleen bedoeld voor noodsituaties die niet kunnen wachten tot de praktijk weer geopend is (dit betreft alleen zeer ernstige pijnklachten).
Medische gegevens
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen, etc.
Klanttevredenheid
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de balieassistente en/of de tandarts.
Betalingsvoorwaarden
De betaling van behandelingen gaat via een factoring-bedrijf Infomedics. Het telefoonnummer hiervan is 036-2031900. Verdere informatie over de betalingsvoorwaarden is te verkrijgen bij de balieassistente.
Meningsverschil
Indien u een meningsverschil heeft met uw orthodontist en denkt dat de orthodontist aantoonbaar in gebreke is gebleven, zonder dat u dat samen heeft kunnen oplossen, dan kunt u zich richten tot de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde) en om bemiddeling vragen.